NOU!!!
Informatia Ta vine cu un nou design si un continut imbunatatit de informatii si referinte utile. Pentru o mai buna functionare va sfatuim sa folositi Google Chrome

marți

LEGILE LUI MURPHY GRAVITATIE,IMOBILIARE SI INFORMATICA



LEGILE LUI MURHPY GRAVITATIE 
  •  Obiectele cad intotdeauna la 90 fata de pamint.
  •  Cind cade o scula de pe banc, se va rostogoli spre coltul cel mai putin accesibil al atelierului.
  •  Inainte de a atinge podeaua, orice scula in cadere se va opri mai intii pe degetele de la picioare.
  •  Nu poti cadea mai jos decit podeaua camerei.
  •  Cu cit urci mai sus in ierarhia administrativa, cu atit cazi mai de sus.
  •  In conditii speciale de atractie universala, caderea celor din virful ierarhiei administrative se poate face si pe orizontala
  •  Nu poti sti dinainte pe ce parte sa ungi felia de piine cu unt.Sansa ca ea sa cada pe covor cu partea unsa cu unt este direct proportionala cu costul covorului.
  •  Cosmonautii se supun legilor gravitatiei numai cind sint pe pamint. 
 LEGILE LUI MURHPY IMOBILIARE 
  •  Chiriasii au intotdeauna pe cineva din familie care se inbolnaveste sau decedeaza, asa ca... te vor plati mai tarziu. 
  •  Daca un chirias incearca sa schimbe un robinet, fa-ti planuri sa-l schimbi tu... daca nu chiar toata instalatia din casa. 
  •  Cand ceva se strica in mijlocul iernii, este intotdeauna radiatorul sau sistemul de incalzire. 
  •  Cel putin plata unui chirias va fi pierduta printre scrisorile fiecarei luni. 
  •  Orice animal pierdut va urma un drum care duce la casa ta. 
  •  Abilitatea unui chirias de a vedea murdaria si stricaciunile este mult mai mare cand se muta inauntru, decat atunci cand paraseste locuinta. 
  •  Cei mai buni chiriasi se muta intotdeauna din cauza serviciului in timpuri nefavorabile pe piata de inchirieri. 
  •  Totul in casele pe care le inchiriezi se va strica de 100 de ori mai repede decat in casa ta. 
  •  Chiriasii jura intotdeauna ca fereastra era sparta cand s-au mutat ei in casa. 
  •  Cand un chirias te suna si incepe cu "Buna ziua! Ce mai faceti?", ceva este in neregula. 
  •  Daca functioneaza, chiriasii tai vor incerca sa strice. 
  •  Locul pentru a arunca guma de mestecat este pe covor. 
 LEGILE LUI MURHPY INFORMATICA 
  •  Un program pentru calculator face ceea ce ii spui tu sa faca, nu ceea ce vrei tu sa faca.
  •  La originea oricarei erori care este atribuita computerului vei gasi cel putin doua greseli umane, incluzand-o pe aceea de a da vina pe computer.
  •  Erorile nedetectabile sunt infinite in varietate, spre deosebire de erorile detectabile care sunt limitate prin definitie.
  •  Daca constructorii ar face constructiile in felul in care programatorii concep programe, atunci prima ciocanitoare care ar veni, ar distruge civilizatia.
  •  Toate computerele asteapta cu aceiasi viteza.
  •  Unul din motivele pentru care computerele pot sa faca mai multa treaba decat oamenii este faptul ca nu trebuie sa se opreasca pentru a raspunde la telefon.
  •  Definitiile lui Murphy privind sistemele computerizate:
  • Hardware: Acele parti ale sistemului pe care le poti lovi cu piciorul.
  • Software: Acele parti ale sistemului care nu functioneaza.
  • Hard disk: Acea componenta a sistemului care intepeneste in momentul cel mai nepotrivit cu putinta.
  • Periferica: Acele componente care sunt incompatibile cu sistemul tau.
  • Imprimanta: Acea componenta a sistemului care se blocheaza cand nu te uiti la ea.
  • Cablu: Acea parte a sistemului care e prea scurta.
  • Backup: O operatie care niciodata nu este efectuata la timp.
  • Restaurare: O precedura care functioneaza perfect pana cand e nevoie de ea.
  • Memorie: Acea parte a sistemului computerizat care este insuficienta.
  • Mesaj de eroare: O solicitare de aprobare a distrugerii propriilor tale date.
  • Fisier: Acea parte a sistemului care nu poate fi gasita.
  • Procesor: Acea componenta a sistemului computerizat care este depasita tehnologic.
  •  Un afisaj digital furnizeaza informatii gresite cu o precizie mai mare decat a fost posibil anterior.
  •  Daca computerele devin prea puternice, le putem organiza intr-un comitet - asta o sa le termine.
  •  Este mai usor sa adaptezi specificatia la program decat viceversa.
  •  Nu exista limbaj in care sa fie cat de cat dificil sa se scrie un program prost.
  •  Un computer face tot atatea greseli in doua secunde cat doi oameni care lucreaza in douazeci de ani.
  •  Indiferent ce cauti pe internet, cel putin un site pornografic se va potrivi cu criteriile tale de cautare.
  •  Inteligenta artificiala nu se poate compara cu prostia naturala. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
enterclick.ro - generator trafic web
Powered by Blogger