LEGILE LUI MURHPY SOCIOLOGIE
- Toti avem taria sa induram nefericirea altora.
- Niciodata sa nu confuzi rabdarea cu ospitalitatea.
- Plictisitoare este persoana care vorbeste cand ai vrea sa te asculte.
- Buna crestere consta in arta de a ascunde ce buna parere avem despre noi insine si ce parere proasta avem despre ceilalti.
- Pentru a fi popular, da-le oamenilor vesti bune despre obiceiurile lor proaste.
- Nimeni nu stie ce este adevarata fericire pana nu se casatoreste... dar atunci e prea tarziu.
- Sarutul este o modalitate de a apropia doi oameni atat de mult incat nu-si mai vad unul altuia nici un defect.
LEGILE LUI MURHPY TEHNICA
- Logica este metoda sistematica de a ajunge cu incredere la concluzia gresita.
- Tehnologia este dominata de cei care au grija de ceea ce nu inteleg.
- Daca constructorii ar construi blocuri la fel cum programatorii scriu software, inseamna ca prima ciocanitoare care ar aparea ar distruge civilizatia.
- Expert - este acela care stie din ce in ce mai multe despre nimic, pana cand ajunge sa stie totul despre nimic.
- Spune-i unui om ca sunt 300 de milioane de stele pe cer si o sa te creada.
- Spune-i ca o banca e proaspat vopsita si o s-o atinga ca sa fie sigur.
- Toate marile descoperiri au fost facute din greseala.
- Nimic nu se construieste la timp sau in functie de buget.
- Totu-i bine cand se sfarseste.
- Primul mit al management-ului este ca exista.
- O problema nu apare decat dupa ce un aparat a trecut ultima inspectie.
- Sistemele noi genereaza probleme noi.
- Sa gresesti este omenesc, dar ca sa zapacesti lucrurile cu totul este nevoie de un computer.
- Nu cunoastem nici a mia parte dintr-un procent despre orice.
- Un computer face la fel de multe greseli in doua secunde cat 20 de oameni in 20 de ani.
- Nimic nu motiveaza mai mult pe cineva decat sa-si vada seful muncind pe bune o zi intreaga.
- Unii oameni se descurca ca la carte, desi nu stiu cine a scris cartea sau macar care carte.
- Prima functiune a unui inginer este sa faca lucrurile dificile pentru producator si imposibile pentru reparator.
- Dupa ce s-a spus si s-a facut tot, ne dam seama ca mai mult s-a spus decat s-a facut.
- Orice design necesita cel putin o piesa invechita, doua piese greu de gasit si trei piese care sunt inca in faza proiect.
- Un sistem complex care functioneaza in mare parte a evoluat dintr-unul simplu care functioneaza.
- Umple ce este gol.
- Goleste ce este plin.
- Si scarpina acolo unde te mananca.
- Daca nu e in computer, inseamna ca nu exista.
- Daca un experiment functioneaza, ceva nu e-n regula.
- O teorie simpla va fi explicata in cel mai complicat mod.
- Daca ceva se strica si se opreste din ceea ce face, se va repara atunci cand: nu mai ai nevoie de el; te-ai apucat de facut altceva; nu vrei sa se repare, pentru ca n-ai chef sa faci ceea ce trebuia sa faci.
- Nu e bine sa lasi vreodata o piesa electronica sa stie ca te grabesti.
- Nu poti sa-ti dai seama in ce directie a plecat trenul daca te uiti la sine; doar daca sunt urme de sange.
- Daca nu esti intr-o stare confuza, inseamna ca n-ai fost bine informat.
- Piesele standard nu sunt.
- Cand lucrezi la un motor, o cheie scapata din mana va ateriza direct sub centrul motorului
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu