NOU!!!
Informatia Ta vine cu un nou design si un continut imbunatatit de informatii si referinte utile. Pentru o mai buna functionare va sfatuim sa folositi Google Chrome

duminică

Bancuri & Funny Videos

Ion catre Maria:
- Marie poti sa-mi spui ceva vesel si ceva trist in acelasi timp?
Sta Maria putin si se gandeste si apoi spuse :
-Da Ioane, dintre toti prietenii tai tu ai pula cea mai mare.


**********


Un tânăr merge la preot:
- Părinte, am venit să mă spovedesc.
- Nu este nevoie, ţi-am citit blogul!



**********


Moş Nicolae stă în seara de Ajun în faţa lui Bulă. Îi arată cu degetul şi îi spune:
- Ai fost cuminte anul acesta?
La care Bulă:
- Tată, moşul ăsta mă ameninţă! Sună avocatul!



**********


Un tip stătea în barul unui hotel şi vede o tipă mişto la o altă masă. Cheamă chelnerul şi îi spune să o invite la masă la el. Chelnerul se întoarce:
- Domnişoara a zis că nu poate să vină fiindcă ca are proteze noi la picioare şi îi scîrţîie, dar poate vreţi să mergeţi dv. la masa ei!
Tipul se duce, stau de vorbă şi la sfîrşit o invită în camera lui de hotel. Tipa refuză tot pe motiv că-i scîrţîie protezele şi-l invită în tufişuri. Merg în tufişuri, tipul îi ia picioarele la subraţ şi începe să o fută.
Doi beţivi mai încolo:
- Ia uite, bă! Ăla e mai beat decît noi: fute o roabă!

*************
Un rus mort de beat :))














0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
enterclick.ro - generator trafic web
Powered by Blogger