NOU!!!
Informatia Ta vine cu un nou design si un continut imbunatatit de informatii si referinte utile. Pentru o mai buna functionare va sfatuim sa folositi Google Chrome

sâmbătă

Sfaturi cum sa slabesti mai usor


1. Renunta la obsesii nefondate!
Cu cat mai obsedata esti de ideea ca trebuie sa slabesti cu orice pret, cu atat mai greu vei scapa de kilogramele in plus! Autosugestia si psihicul joaca un rol foarte important in reusita ta. Din momentul in care te vei iubi asa cum esti, organismul va reactiona pozitiv si te va ajuta in lupta controlata cu kilogramele in plus.
2. Mananca putin si des!
Cred ca ai auzit de multe ori acest sfat, dar l-ai si urmat? In primul rand, nu sari niciodata peste micul dejun! Mananca macar un mar, o felie de paine prajita si ceai sau cativa biscuiti. Ideea este sa nu pleci de acasa dimineata cu stomacul gol. Altfel, te va lovi o foame de lup inainte de prima masa a zilei si nu vei face altceva decat sa mananci mai mult si cu pofta!
3. Bea cel putin 2 litri de lichide pe zi!
Este foarte indicat sa bei multe lichide, mai ales apa, cel putin 8 pahare pe zi. Cand organismul este bine hidratat, metabolismul acestuia va functiona la parametri normali. O metoda eficienta in lupta cu greutatea este sa bei o cana de ceai verde cu 30 de minute inainte de masa, pentru ca ceaiul verde are proprietatea de a "topi" grasimile.
4. Nu te infometa!
Una dintre cele mai mari greseli pe care le fac femeile care vor sa slabeasca este sa se infometeze. Infomentandu-te, nu vei face altceva decat sa supui organismul unui stres inutil, iar pentru a se apara, el va reactiona exact asa cum nu iti doresti, adica va stoca "cu atentie" fiecare calorie in plus. Mai mult decat atat, fara sa iti dai seama, atunci cand te infometezi, iti maresti foamea si apetitul pentru masa care va urma.
5. Mergi pe jos cat poti de mult!
Daca folosesti mijloacele de transport in comun pentru a ajunge la locul de munca, coboara cu o statie mai devreme sau urca-te cu o statie mai tarziu si mergi pe jos. In plus, ar fi bine sa uiti de lift daca trebuie sa ajungi undeva pana in etajul 5. Urcand scarile, vei consuma 10 calorii pe minut, iar o plimbare de 30 de minute te va ajuta sa scapi de 60 de calorii!
6. Danseaza pentru tine!
Este normal sa nu ai chef de dans in fiecare zi, dar macar la sfarsit de saptamana, poti gasi o ora libera in care sa te distrezi alaturi de familia ta! Pune melodiile preferate si faceti miscare impreuna! Exersati miscari de samba, salsa, disco, etc. Nu conteaza ce sau cum dansezi ci conteaza sa o faci. Cu o ora de dans poti scapa de 450 de calorii! Si chiar daca nu rezisti o ora, o jumatate de ora este la fel de bine venita!
7. Fa curatenie!
Chiar nu este amuzant sa speli vasele in fiecare zi, sa dai cu aspiratorul, sa stergi praful sau sa calci rufele, insa sunt activitati de care nu poti sa scapi oricat de mult le-ai amana! Asa ca de ce sa nu faci din toate acestea o sursa de buna dispozitie si ajutor in lupta cu kilogramele? Cu siguranta vei reusi astfel sa le faci cu placere!Afla ca 15 minute de dat cu aspiratorul ard 50 de calorii si in plus, tonifica musculatura umerilor, bratelor si feselor.
Si intr-o ora de sters praful si spalat vase consumi 200 de calorii. Suna bine, nu-i asa?
8. Razi cu pofta!
Rasul nu ajuta doar sa elimini stresul ci si caloriile! Studii recente au aratat ca 10-15 minute de ras te ajuta sa arzi 40 de calorii. Si asta nu e tot: rasul limiteaza stocarea caloriilor, alunga tristetea si depresia si este un adevarat exercitiu pentru plamani, cavitatea abdominala si sistemul cardio-vascular!
9. Dormi suficient!
Noaptea, organismul are nevoie de somn pentru a-si putea reface energia fizica si psihica, astfel incat a doua zi sa poata sa functioneze la parametri maximi. Ca sa reuseasca, are nevoie de 7-10 ore de somn. Vei reusi si tu sa dormi atat de mult, daca iti organizezi timpul asa cum trebuie. Vei fi surprinsa de rezultate!Pun pariu ca nu stiai ca in 8 ore de somn poti sa arzi in jur de 450 de calorii!
10. Foloseste cronobiologia!
Conform principiilor cronobiologiei, anumite tipuri de alimente trebuie consumate in anumite momente ale zilei, pentru ca organismul sa gestioneze asa cum trebuie cantitatea de calorii.
Astfel, dimineata este bine sa consumi lipide, proteine si zaharuri lente ( branza, oua, lapte, mezeluri, paine integrala, cereale). Daca ai pofta de o prajitura sau de ciocolata, savureaz-o pana in ora 11.
La pranz, ai nevoie de proteine si mai putine glucide ( legume, carne, salate).
Gustarea de dupa amiaza trebuie sa contina fructe sau compot.
La cina trebuie sa consumi legume verzi, salate, peste sau carne slaba, iaurt, cartofi, orez si doua felii de paine.
Seara, trebuie sa spui un NU hotarat dulciurilor si alimentelor care contin grasimi!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
enterclick.ro - generator trafic web
Powered by Blogger