NOU!!!
Informatia Ta vine cu un nou design si un continut imbunatatit de informatii si referinte utile. Pentru o mai buna functionare va sfatuim sa folositi Google Chrome

marți

LEGILE LUI MURPHY MANAGEMENT SI PIATA



LEGILE LUI MURHPY MANAGEMENT 

  •  Prima lege a managementului este ca exista.
  •  Cine detine aurul stabileste regulile.
  •  Indecizia este baza flexibilitatii.
  •  Orice este posibil daca nu stii despre ce vorbesti.
  •  Nu crea nici o problema pentru care nu ai nici un raspuns.
  •  Oricine poate lua o decizie daca are suficiente informatii. Un manager bun poate lua o decizie fara a avea informatii suficiente.Un manager perfect poate lua o decizie fara a avea nici un fel de informatii.
  •  Cind un manager vrea sa-si impresioneze subalternii cu detalii sofisticate, inseamna ca el a pierdut din vedere obiectivul final. 
  •  Nu veni niciodata cu idei noi, care ti se pot da inapoi ca sarcini. 
  •  Pentru fiecare viziune exista o contraviziune, la fel de atragatoare.
  •  Sedintele sint evenimente in care minutele conteaza, dar orele nu.
  •  Daca parasesti camera risti sa fii ales.
  •  Nu exista un moment mai prielnic ca acum, pentru a amina ceea ce nu vrei sa faci.
  •  Cu cit un plan este mai complicat si mai grandios, cu atit sansele lui de esec sint mai mari.
  •  Cu cit planifici mai bine un proiect, cu atit este mai mare riscul de confuzie, atunci cind ceva nu merge bine.
  •  Orice problema tehnica poate fi rezolvata daca sint destui bani si, respectiv, destul timp. Din pacate, nici una dintre cele doua cerinte nu poate fi indeplinita.
  •  Printre economisti, lumea reala este considerata adesea un caz special.

 Tehnologia este dominata de doua tipuri de oameni:
a) cei care inteleg ceea ce conduc;
b) cei care conduc ceea ce nu inteleg.

  •  Daca exista o cale de intirziere a unei decizii importante, un bun management o va gasi.
  •  In orice intreprindere, munca se orienteaza spre nivelele cele mai de jos ale ierarhiei.
  •  Daca o idee a supravietuit unui sistem birocratic si a fost implementata, inseamna ca nu a fost deloc interesanta.
  •  In orice intreprindere exista o persoana care stie tot ce se intimpla aici. Aceasta persoana trebuie data afara.
  •  Mai usor sint recunoscute talentele din alta parte decit talentele din propria companie.
  •  Recrutarea personalului inseamna de multe ori triumful sperantei fata de experienta.
  •  Daca un subordonat iti pune o intrebare particulara, dar pertinenta, priveste la el de parca si-ar fi pierdut sensul realitatii.Cind isi va pleca ochii, parafrazeaza-i intrebarea.
  •  Gindeste inainte de a actiona.
  •  Este bine ca in afara biroului sa ai mersul grabit pentru a nu da prilejul subordonatilor sa-ti puna intrebari.
  •  Daca dai dispozitii, sa fie verbale.Cele scrise pot fi folosite mai tirziu impotriva ta.
  •  Un management bun este expresia unei mari idei. 
  •  Schimbarea lucrurilor este o tema preferata a oricarei conduceri.
  •  Oricit de mult muncesti, niciodata nu faci destul.Ceea ce nu faci este intotdeauna mai important decit ceea ce faci.
  •  Cind esti in dubiu, murmura. Cind esti in dificultate, deleaga pe altcineva sa rezolve problema. Cind esti direct raspunzator, cintareste.
  •  Un plan bun astazi este mai necesar decit unul perfect miine.
  •  Daca o problema conduce la prea multe sedinte, atunci sedintele devin mai importante decit problema insasi.
  •  Atunci cind nu este necesar sa se ia o hotarire, este necesar sa nu se ia nici o hotarire.
  •  Daca nu-i poti convinge pe birocrati, atunci creeaza confuzie.
  •  Eficienta unei sedinte este invers proportionala cu numarul participantilor si cu timpul afectat.
  •  Durata unei sedinte creste cu patratul numarului de participanti. 
  •  Timpul afectat fiecarei probleme de pe agenda sedintei va fi invers proportional cu importanta ei.
  •  Cu cit doresti mai putin sa faci parte din tot felul de comitete si comisii, cu atit vei fi rugat mai mult sa o faci.
  •  Timpul inseamna bani.
  •  Nu exista prinz gratuit.
  •  Cheltuielile tind sa creasca pina egalizeaza veniturile.
  •  Pentru saritura in inaltime este mai bine sa antrenezi un om care sare 2 m, decit doi oameni care sar fiecare 1 m.
  •  Cheltuielile banale pot fi rezolvate destul de repede;chestiunile importante nu sint rezolvate niciodata.
  •  Rezolvarea a "n+1" probleme necesita un timp dublu fata de rezolvarea a "n" probleme.
  •  Rezolvarea a 90% dintr-o problema se face de obicei in 10% din timp, restul de 10% rezolvindu-se in 90% din timp.
  •  Nimic nu este imposibil pentru cel care nu trebuie sa le faca singur. 

 LEGILE LUI MURHPY PIATA 

  •  Daca nu ai nevoie de ceva si nici nu-ti doresti acel ceva, intotdeauna se gaseste din belsug.
  •  Cheltuielile pentru inramare depasesc costul produsului artistic.
  •  Consecinta: Oamenii care se targuiesc pentru un produs artistic nu se vor targui pentru pretul inramarii.
  •  Sculptura este ceva de care te lovesti cand te dai inapoi ca sa te uiti la o pictura.
  •  Daca vrei doar sa te uiti la vitrine, vei fi asaltat de vanzatori; daca vrei sa cumperi, nici un vanzator nu se afla prin preajma.
  •  Pierderile maxime posibile intr-o zi sunt mult mai mari decat castigurile maxime posibile intr-o zi.
  •  Existenta unei piete nu asigura existenta unui cumparator.
  •  Daca clientul plateste consumatia la restaurant, ai pierdut comanda.
  •  Nu crede tot ce auzi si tot ce spui.
  •  Legea vanzarii agresive: Cand pui branza in cursa de soareci, lasa loc si pentru soarece.
  •  Cealalta coada se misca mai repede.
  •  Daca coada se misca repede, nu te-ai asezat la coada care trebuie. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
enterclick.ro - generator trafic web
Powered by Blogger